Konu daha önce yüzlerce kez konuşuldu ama gene cevap vereyim sana... ;)
1-İkinizde de ayrı ayrı orjinal oyun olması lazım.Yani bir oyun yetmiyor...
2-256 bağlantıyla pes4'ü oynuyordum ben Avrupayla lagsız rahatlıkla oynarsınız..
Forum kuralları Madde 18.'den dolayı konuyu kitliyorum.Başlıklarınız lütfen konu içeriği ile ilgili bilgi verecek şekilde olsun.Teşekkürler... ;)