Gercektende o adam süper bir komediyen.Bence dalga gecmek icin koymuslar.Ama Serhat yavsagi hep koruyor Aybabayi. Dün burdada güldüm:"Adnan espiri yapmiyorum, senin, Devranin pozisyonu el, demen yüzünden 3 kisi TV'sini kirdi senden parasini istiyorlar..." :D Öldüm gülmekten. Ne diyecegini sasirdi.
Zaten Serhat yok bunlarin pesini birakmicam, Türk futbolunu düzeltecem diye diye Türk futbolu bu hale geldi. Spor programlarin yüzünden. Alman TV'sinde canli yayinda mac icinde olsun, yada özet gösterirken olsun, pozisyonu 2-3 saniyede yorumluyorlar. Cok büyük hata olursa pazartesi sali gazetede yazar olay biter. Bizim aptallar korkuyorlar pozisyonu o an degerlendirmeye. Hele top auta ciktimi cikmadimi 10 kez ileri geri oynatiyorlar ya. Hadi orda yine neyse diyelim, faullerde, elle oynamada sinir oluyorum.