Orjinal Mesajı Yazan: _BewarE_
Frostmourne haklı bence sonuçta bazılarıda bizim dilimizle dalga geçse küfrü basardınız değilmi??
1-Azerbaycan'da konuşulan dil de TÜRKÇE'DİR!
2-Kimsenin TÜRKÇE'YLE dalga geçtiği yok.
3-Reklamı yayınlıyan şirket Türkiye Cumhuriyeti şirketidir.
4-Konuyu nereden nereye getirdiğinizin farkında mısınız acaba?
5-INSAN ÖZÜYLE DALGA GEÇMEZ ZATEN!!!!!!!!!!!!!