berkay1817 arkadaşlar nba 2006 oynarken saha siyah görünüyo bazı arkadaşlara sordum lighting açık olmalı dediler ama ona dokunamıyorum devamlı off görünüyo yardım ederseniz sevinirim
bart_ valla hiç yardımcı olamam böyle işlerden pek anlamam biraz nbalive06 forumlardında gez belki bulursun..