arkadaşlar pes 4 online oynamak artık sandığınızdan daha kolay bir kaç çalışmayla we tek bir programla (hamachi) oyunu oynamak çok kolay artık kimse online nasıl oynayabilirim demesin işte anlatıyorum.hamachiyi kurun we yeni bir ağ yaratın we arkadaşınıza kurduğunuz ağın ismini we şifresini werin online olsun hamachide we oyuna girin.online bölümnde host olanın hızı 512 olursa iyi olur neyse stad ayarları nı falan yapın we ok deyin we arkadaşınızın gelmesini bekleyin.hamachi dediğim programın üstünde bir ıp numarası war o numarayı arkadaşınıza werin oda oyuna girsin online a girsin orda tam hatırlamıyorum cilent di galiba oraya girsin we werdiğiniz ıp numarasını yazsın ok desin sonra host olan kişiye bi mesaj gelir ona ok dedinizzmiii herşey tamam iyi pesler.eğer anlamadığınız yer warsa iyi anlatmamış olabilirim kusura bakmayın anlamayan benimle oynamak isteyen we hamachi programını kurmak isteyen omer_17_10@hotmail.com bana burdan ulaşabilirler..kolay gelsin