ihsanilkay fm de italya liginden bir takım seçmeye kalkınca bir hata veriyor ve sonunda Ascoli yazıyor yardımm !!
Shevchenko hata degil.. uyarı gibi bisey sen ona tamam de ligi yükler bi sorun teskil etmez sanırım fikstürle ilgili bisey ama hata degil
Shevchenko ben 6.0.3 kullanıyorum bende italya ligini acarken hic o dedigin olmadı senin oyunun versiyonu nedir?