ben mi anlatamıyorum anlamak mı istemiyorsunuz?avrupada basarı için iyi takım yeterli degil diyorum.galatasarayda uefa kupasından bu yana düşüşte,istikrar yok,bu senede kutupların adı sanı duyulmamıs temsilcisine elendi,simdi galasataray kücük takım mı? böyle basite indirgemiyelim olayları.
şl de kolay grup ya da şanslı kura yok demişsin.hiç olur mu böyle şey? barcelona da birinci torbada,porto'da birinci torbada olsa sana barca yerine porto gelse bu sanslı bir kura,ötekine nazaran daha iyi bir eşleşme olmayacak mı?
o zamanki sartlar inter toto kupasına katılmamayı gerektiriyordu,takımda katılmadı.bunu sorgulaması gereken fenerbahce yönetimidir sanırım.ayrıca bizim yerimize baska bir türk takımı gitmişti o zaman inter toto kupasına...