montecarlomen işte size beğeneceğinizi umduğum gs formaları yanlız parlak forma yapmayı bilmiyorum eğer bu konuda yardımcı olursanız sevinirim http://img152.imageshack.us/my.php?image=88556k2k8hw.png
ЦОĿKÁИ Daha önceki konundada belirttim sadece bi konu forma yayınlamak için... artık diğer formalar konunda formalarını yayınlayabilirsin... bide ingilizce yazayım...:) 1 THREAD PER PERSON ;)