Bu konunun sonunu pek hayırlı görmüyom ben..Neyse dursun bakalım biraz daha.Sakin beyler.Size güzel bir özdeyişle cevap vereyim.
Büyük insanlar olaylarla,
Normal insanlar durumlarla,
Küçük insanlarda diğer insanlarla uğraşırlar.
Bu adamlar da küçük insanlar olduğu için bizim gibi insanların sabrını deniyorlar.Herşeyi gören gerekeni yapar eninde sonunda siz gönlünüzü ferah tutun... ;)