Ufuk abi seni cok severim bilirsin.Ama lütfen senden bilerek konusmanı rica edeceğim.6-0'lık mactan sonra Fenerbahçe'nin stadı kapanmıstır.Hatta sonraki ic saha macı olan Bursaspor macı Ankara'ya alınmıs ve benimde izlemiş oldugum bu mac Ankara'da 7-1 bitmiştir.Mactan önce otobüs camına atılan tasdan bahsetmişsin.Bu olaya saha kapatma cezası verilebilir mi sence? O zaman heralde seneler boyunca trabzonsporun sahasının kapatılması gerekirdi ki trabzondaki her fener macında otobüse taslı saldırı yapıldıgını futbolu takip eden herkes az cok bilir.Buda cok basit bir örnektir.
Aziz Yıldırım sadece bu sene değil,**özellikle son iki senedir** futbol dısı olaylara tepkisini koyuyor.Bu amac ugruna Fenerbahçe tribünlerinin kalbi olan Genç Fenerbahçeliler grubuna agır ithamlarda bulunmus ve fener tribünlerinde küfür denen olayı geçmiş zamanlara göre cok cok asagılara cekmeyi başarmıştır.Hangi baskan kendi tribünlerinin esas adamlarına bu denli kafa tutmustur protesto edilme ugruna?Su an bile fenerbahce tribününde küfür eden fenerbahce taraftarlarının milyarlarca para verilerek alınan kombineleri göz kırpılmadan iptal edilmiştir.Federasyon,mhk düşürmekten bahsetmişsin.Federasyon düşmek zorundaydı yapmıs oldukları onlarca yolsuzluk ortada.Bunu da bu son secimlerde fanatik Galatasaraylı spor bakanı M.Ali Şahin ortaya koymuş ve bu yolsuzlukların sonuca baglanacagını acıklamıstır.Bunu da gündemi az cok takip eden herkes bilecektir.Başkalarının yaptıgı yolsuzluklarının sonuclarına baska olaylara baglamak dogru degildir...
Fortis türkiye kupasının ilk ayagında kadıköyde münferit olarak 2 korner atısında sahaya yabancı cisimler atılmıs ve oyun durmustur.Bunlar her derbide olan ve derbi atmosferine baglanan olaylardır.Bu tür kücük olaylar agır para cezaları ile önlenmeye calısılmıştır.ikinci ayakta ise samiyende oyun benim saydıgım kadarı ile 12 kez durmuş,onlarca anons yapılmıstır.Yani ortada organize bir olay vardır.Galatasaray baskanı özhan canaydında bu konuyla ilgili "olaylar organizedir bunları yiğit şardan düzenlemiştir" seklinde bir acıklama yapmıstır.Hal böyle iken birşeyleri inkar etmek abesle iştigal olmaktadır...