Çıplak Protesto Eylemlerindeki Muhtemel Diyaloglar
-ne bakıyorsun abi
+yok birşey.
-pardon ya. arkadan ittiler.
-bi daha olmasın
- doğuştan mı, sonradan mı bu hale geldi
+susar mısın , iğrençsin.
-pardon ya. arkadan ittiler.
-zararı yok. olur böyle şeyler. çekinme.
-maşallah maaşallah..
-bi korum sana görürsün inşallahı maşallahı
-vay vay vay vayy
+önüne bak lütfen rezil oluyoruz.
-pardon efendim zenciler bu eyleme katılamaz...
- korteji bozmayın arkadaşlar!
-üşüyoğğğm uleaaan
bendaaa
bendaaa
bendaaa
bendaaa
bendaaa
-ulan hani çıplak karı var demiştin lan bunlar erkek
-evet arkadaşlar, şimdide protestomuzu timsah yürüyüşü yaparak noktalıyoruz.
-suuuusma sustukça sıra san..
ağzıma soksaydın??...
-cevat abi niye hep öyle arkamda kalıyorsun?
- abi keşke sen gelmeseydin ya moralim bozuldu
not:alıntıdır.