Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne
OdermaN yenisin sanırım ama SCN forumlarında crack konuşulması ve paylaşılması yasaktır ...
bende zaten paylaşmak için söylemedim... orda bakarsan nerden buldunuz çünkü bu dosyalar çok yararlı ve iyi dosyalar değil demek için söylemiştim
o yukarda bahsedilen konudaki sorun bu dediklerim den kaynaklanması gerektiği için bu konulardan bahsettim yoksa bizimde forum kurallarından haberimiz var... yinede hatırlattığın için sağol;)