Düşünmesi bile korkunç ama bu dedeler no-frost'u bir kere daha seçtirecekler mi yoksa.
http://www.webaslan.com/haberler/17243.php
Liselilere olan saygım sonsuz derdim hep. Yanılmışım. Sonu geliyor galiba bu saygının. Yeter artık be siz en iyisi gidin de Lise'de yeni bir takım kurun ve onu yönetin. Galatasaray Spor Kulubü 1905'teki gibi sadece Mektebi Sultani'nin takımı değildir. Milyonlarca insan sarı-kırmızı renklere gönül vermiştir. Elbette bu insanlar da Lise'yi asla tamamen göz ardı edemez fakat Lise'nin Galatasaray'ın tek sahibi olmadığını da hatırlatmak gerekiyor. Şimdi huzurunuzda 'Beyni sulanmış bunaklar ve sırf Lise'li olduğu için Galatasaray'ın tapusunu kendinde görenler çekin ellerinizi takımımdan' deme hakkımı saklı tutuyor ve sabrımın son damlasını da harcayarak kendimi tutuyor, zamanında çok okumuş, çok gezmiş, çok çalışıp vatana millete ve GS'a hizmet etmiş bu muhterem zatlardan rica ediyorum; vaz geçin artık bu işlerden ve emekliliğin tadını çıkarın. Ve şimdi de şunu söyleme hakkımı kullanıyorum. Evet bu kez kullanıyorum: Özhan Başkan mezarına geri dön!