Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Bari basligi degistirin ya. Maci izleyemedim, baslikta BJK 1 yaziyor. Korktum :D
başlığın nesi var ya!Golü Toraman atmadı mı?:D :DAma yanlış tarafa attı o ayrı mesele...
Dün gece yorgunlukla yanlış editlemişim kusura bakmayın..
sen mi deiştirdin başlığı. Bende diyorum ben böyle başlık atmamıştım Allah Allah bunadım mı ne diye:) maça gittiğim için ilgilenemedim.. dün sahada bence sezonun ilk başındaki Beşiktaş vardı! bu takım Sergensiz hiçbirşey yapamıyor. Pas hataları,isabetsiz güçsüz şutlar, kaleyi karıştımrlar:) yazık oldu alabileceğimiz bir maçtı son vuruşu yapıcak adamımız yoktu!
Hakem ise tam bir felaketti! hem bize hemde konya lehine birçok şeyi es geçti maçın içine etti resmen. buna rağmen tribünlerde yine küfür yoktu yaklaşık 10-12bin kişi vardı.