Shevchenko ya ben sanki eski forum yazılımı varken görmüstüm sanki.. bu konu altlardayken evet evet gördügüme eminim diyebilirim ama kesinde degil Allah Allah isin icinden cıkamadım ama "takılın bakalım" diyo mod olan biri olabilirmi :)