arkadaşlar we turka 6 yı yülekledim ama oyuna gireceği zaman masaüstüne geri dönüyo ben 0_texs dosyasını eski haline çavirince normale dönüyo ama bu seferde türkiye ligi gidiyo aynı cd den başka arkadaşa yükledik takıt takır oynuyo bunun sebebi nedir açıklayan olursa sevinirim.