Ya arkadaşlar zati muhterem ergun gürsoy hazretleri maçtan sonra bir muhabire "ya bizim bu kupadan müzemizde çok var elenmemiz o kadar önemli değil" diye bir beyaanat verdi.Ya arkadaşlar adam neredeyse sevincek yani bu maça çünkü maçı kazandılar ya elenmişim umrumda değil dünya vari takılıyorlar,bende tüm fenerbahçeliler adına şu cevab-ı ikramda bulunuyorum "Biz bu maçı kaybettik neden çünkü size sevinirken üzülmeyi tattırdık,istersek maça 2 forvetle çıkar maçı alırdık bundan kuşkum yok nitekim ispatıda ligde görüldü,Ergun gürsoyla bir demet masalların bu gecelikte sonuna geldik,bir başka ergun gürsoyla bir demet masallarda buluşmak üzere......