Thor Müzik dinlerken dinlediğiniz şarkının şarkı sözü için siteleri gezerek arayarak zaman kaybetmeyin. http://www.evillabs.sk/evillyrics/ Bu adresteki programı kurun ve eğer şarkınızın idTag'i doğruysa otomatik bulsun.
Thor Şarkınınızın adı mesela Winamp'ta doğru olarak yazıyorsa, program otomatik olarak şarkı sözlerini buluyor. Winamp'ı açtığınızda çalışıyor.
Cambaz Bende kullandım bir süre ama c/p gibi bir seçeneği yok o yüzden pek işime yaramıyordu:)Ama paylaşımın için saol dostum.
Cambaz Ben bu özelliğini bilmiyordum tekrardan yükliyeyim:) Edit edit ya ben bunu başka bir programla karıştırmışım bunu ilk defa kullanıyorum ve gayet hoşuma gitti tekrar saol:)
CrossOver bende minilyrics var ama winamp gibi kötü bir programı artık kullanmıyorum itunes kullanıyorum tavsiye ederim:)