ozosh beyler rooney'in video sunu izledim o kadar rahat freekick nasıl atılıyo bize tuşlar ve ayrıntılarıyla birlikte anlatırmısınız? şimdiden saol:)
capoxfile Çok Basit, Plase Şut için R1+Şut+Pas+yön=aşağı doğru ... Hızlı şut için, R1+Şut+AraPası+yön=yukarı... :)))