vetkopat Arkadaşlar tam olarak anlayamadım acxaba Pes 4 ün save özelliği mi yok.Çünkü bir türlü save yapamıyorum.Master lig ve lig de....Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler..
ozracing c:program files/KONAMİ/Pro Evolution Soccer 4/save/folder1 deki KONAMI-WIN32PES4OPT sağ tuş özellikler salt okunur u kaldırınce oluyomuş ama ben yaptım olmadı.bide sen dene
ozracing tutmuyorda sorulara cevap bulamayınca napıcaksın ben we turkayı indirdim yükledim yüklediğim sayfada not : yazıyo save ile ilgili yaptım olmadı sanada yazdığım vary a o