Orjinal Mesajı Yazan: bddoom
abi bu montaj değil böyle birşeyi montaj edemezsin neden biliyormusun o adamı orda stattan söküp alman imkansız arkaya yeşil fosforlu bir perde koyar adam hareket eder öyle görüntüyü temize çekip başka bir movienin üstüne montaj edersin böyledir stattan almana imkan yok kısaca :)
Bunlara gerek yok ki,"Training" bölümünde oyun içinde "Play previous" özelliği var.Aynı pozisyonu tekrar tekrar oynayabiliyorsunuz.Mesela topu direğe mi çaptırmak istiyorsunuz,geçin kalenin karşısına vurun topa,çarpmadı mı direğe,basın "start"a "play previous" özelliğini kullanarak geri alın ve tekrar deneyin,ta ki başarılı olana kadar.Daha sonra bunu da replay bölümüne girerek "Fraps" programıyla kaydedin.Ufak ufak parçaları birleştirmek için de Moviemaker 2.0 kullanacaksınız.Olay bu kadar basit.
Bu arada o teknikler çok teknik,gerek yok kasmaya o kadar. ;)