Zombie Ali Arkadaşlar bi forumu araştırın Koray olması lazım olmazsa haber verin ben size atıyım.. EMEĞE SAYGI... :D
infazci_1905 kardeş bunları sen mi yaptın yoksa alıntı mı emeğe saygı BUNLAR SENİN DEĞİL EMİNİM DAHA ÖNCE GÖRMÜŞTÜM BUNLARI SENİN DEĞİL!!!!
Zombie Ali ayrıca ben de çook face var topladığım... ben sadece size yardımım dokunsun diye koydum linki... isterseniz diğerlerinide atarım tabi kızmazsanız HERZAMAN EMEGE SAYGI ________________________ گǾCCξ
infazci_1905 EMEĞE SAYGI ama ondan izin alman gerekirdi kafana göre face paylaşamazsın kardeşim İYİ BENDE MİLLETİN FORMASINI BURADA YAYINLAYAYIM BENCE KONUYU DÜZELT LİNKİ KALDIR!!!
Zombie Ali ...:::ArThuR™:::... al koray LİNK: http://rapidshare.de/files/16316406/y112_korayavci.bin.html ..::ALINTIDIR::.. ______________________________ گǾCCξ
erdemkilic abi ben yeniyim.bu faceleri falan nası importlıcaz?program falan mı gerekio.bana yardım edebilir misiniz?
CrimE Başkalarının çalışmalarını, başka bi sitede izinsiz olarak yayınlayamazsın!!!!! Bu senin üstüne düşmez!
Zombie Ali ben hasan abiye sordum crimE ok ??? alıntıdır diye yazsan yeterli dedi ayrıca sen kimsin ??? ben onu yabancı ülkelerdeki sitelerden aldım... _________________________________________ گǾ©©éЯ©éЙŦéЯ•ЙéŦ | ßҸ•ƒц©ҜξЯ