1)Driver'ın güncel mi?
Omega driverlar ATI için iyi performans veriyor ama Geforce için de sürücüleri var bildiğim kadarıyla,deneyebilirsin.Ya da geforce'un kendi sitesinden en son driveri indir.
2)Monitör LCD mi?
LCD ise oyunun takılması ve sana ağır gelmesi normaldir.
3)DirectX ayarları ne durumda?
Direct X ayarların muhtmelen "kalite" seviyesine ayarlıdır."Performans"a çekip deneme yapabilirsin.