Fenerbahçe Sportif AŞ ve Stattan Sorumlu Yöneticimiz İlhan Ekşioğlu Galatasaray Kulübü Sportif Direktörü Bülent Tulun’un kulübümüz hakkında yaptığı açıklamalar ve Hasan Şaş’ın devre arasında orta hakeme serzenişleri ile ilgili olarak FB TV’ye değerlendirmelerde bulundu. İlhan Ekşioğlu şunları söyledi: “Yapılan açıklamaları şaşkınlıkla ve esefle karşıladım. Kendisi Kayseri Erciyesspor’un Fenerbahçe tarafından teşvik primi aldığını iddia etti. Bu da bize Galatasaray’ın ligin sonlarına doğru bilindik hallerini sergilediğini gösteriyor. Bülent Tulun’un böyle açıklamalar yapması, aynı cepheden duyduğumuz lafları tekrar gündeme getiriyor. Fenerbahçe olarak lig başından bu yana 7 farklı takıma puan kaybetti. O takımlara da mı birileri teşvik primi vermiş oluyor. Yapılan bu açıklamalar alın terine, futbolcularımızın ve teknik heyetimizin çabalarını hiçe saymaktır. Bu açıklamaları şiddetle kınıyoruz ve kendisinin cahilliğine veriyoruz. Böyle bir açıklamayı sorumlu yönetici titri altında bir kişinin yapması da ayrı bir talihsizlik. Galatasaray camiası yaşadığı sorunlar nedeni ile lig başlamadan 20 puanlık farkı göze aldıklarını söylüyorlardı. Şimdi Fenerbahçe ile kafa kafaya gelmelerine dua edecekleri yerde durup dururken ortamı geriyorlar. Bu da hoş durmuyor. Biz hep kendi gücümüz ile övünmeyi bilen ve iyi çalışan bununla birlikte de büyük emekler karşılığında 16 büyük şampiyonluk yaşadık. Bu yıl buna 17.’sini de ekleyeceğiz. Galatasaray Kulübü’nün bu açıklamalarını son çırpınış olarak görüyoruz. Kimse unutmamalıdır ki korkunun ecele faydası yoktur. Fenerbahçe bu yıl tıpkı diğer 16 şampiyonluğu gibi bileğinin hakkı ile 17. şampiyonluğunu yaşayacaktır.
Galatasaray bulunduğu kötü ortamdan kurtulmalıdır. Nasıl bir mantıktır ki Galatasaray futbolcusu para alamadığını maçın arasında orta hakeme söyleyip dert yanar. Bu kadar saçma bir durum olabilir mi? Futbolcuların transfer taksitlerini ve kulübün onlara karşı olan yükümlülüklerini yerine getirmek artık suç mu sayılmaya başlandı! Bu tip durumlar bazı çevreler tarafından Galatasaray’a itici güç olmaya başladı. Taraftarlarımız bu durumda tahrik olmasın. Biz kupa maçında kendi statlarında onları eleyeceğiz, 31. haftada da onları kendi evimizde yenerek şampiyonluk turumuzu atmayı hedefliyoruz. Kimsenin endişesi olmasın, taraftarlarımız her zaman olduğu gibi sonuna kadar da takımımıza destek olmaya devam etsinler.