Nihayet cnbc-e "elde olmayan sebeplerden" beklettiği 24'ü yayına sokuyor. Bildiğiniz ya da bilmediğiniz gibi cnbc-e ülkenin başına bela olan "madde 301" nedeniyle diziyi yayınlamaya çekinmişti fakat geçen pazar Rome'un müthiş sezon finalinin ardından 4. sezonun başlayacağı duyuruldu. 26 Mart Pazar saat 22:00'da tam iki saatlik sezon açılışıyla Jack Bauer geri dönüyor. Sezonun yine sağ gösterip sol vurduğunu duydum. Yani üst düzey bir yetkiliye suikast söylentisiyle başlıyor fakat olayın arkasından başka şeyler çıkıyor. Çok iyi bir sezon olacağa benizyor. En güzeli ise bu sezon Kim Bauer'ın olmayacağını duydum, tiksiniyoruz kendisinden.
Tekrar hatırlatıyorum, 26 Mart Pazar 22:00 ve her pazar gecesi, Smallville ve The X-Files'ın ardından..