T-mac in kadroya alınmaması doğru çünkü yıldız oyuncular her zaman kendi başına oynamayı severler kobe ile t-mac anlaşamazlardı ...
Iverson ın kadroya alınmaması gayet doğal hırslı olabilir yetenekli olabilir ama ıverson kendi kontrolünü tamamiyle sağlayabilen bir oyuncu değil takıma zararı dokunurdu ıverson ın yerine Dwyane Wade in alınması çık iyi bir seçim ;)