Beyler bundan aylar önce Scn Üyelerinden oluşan bir Msn list Oluşturmuştuk hep beraber.Acaba sitemize yeni katılan üyelerimiz içinde böyle bi çalışma yapalımmı?böylece tüm Scnyi bi msnde toplayabiriz.Daha önce 2kez güncellemiştik buda üçüncüsü olur.ama size bi öneri Asıl msn adresiniz yerine sadece scnden oluşan bi msn oluştrun.meseala nikiniz_SCN@hotmail.com gibi yeni bi msn açın.tabi karışıklık istemiyorsanız (onlarca insan gelecek sonuçta).neyse uzattım biras ama böyle bi uygulamaya katılmak isteyenler msn adreslerini scnmsnlist@hotmail.com göndererek(tabi buraya msj bırak gönderdim fln..)yada direk buraya yazabilirsiniz.
Bu arada eski msnlistde olanlar lutfen tkrr adres yazmasınlar(tabi deiştirmek isteniyorsa o ayrı)
Neyse beyler ben ortaya sürdüm.Bence Güzel olur.
İsteyen warsa.
De hade buyrun...