Winampin ana konsolunda herhangi bi yerde mausu sağ tıklayıp resimdeki gibi "options/preferences" e tıklıyoruz.

Daha sonra karşımıza aşağıdaki ekran çıkıyor ve kırmızı oklarla gösterdiğim sekmelere tıklıyorsunuz

Ve sonra siyah okla gösterdiğim start'a tıklayıp visualizationu başlatıyorsunuz. Bunu yaptıktan sonra pencereyi kapatıp resimdeki gibi visualitona sağ tıklayıp "desktop mode" yi seçiyorsunuz

şimdi winampi simge durumuna küçültüp yeni 3 boyutlu ve hareketli duvar kağıdınızı izleyebilirsiniz. Hep aynı animasyonu görmek istemiyorsanız ara sıra SPACE tuşuna basarak değiştirebilirsiniz. Sıradaki şarkı isimleride masa üstünde görünecektir. Kapatmak için ise aşağıdaki resimidekini yapmanız yeterli

Hazırlayan:aBSoLuTioN
Belki bilenleriniz vardır ama ben yeni öğrendim çokta hoşuma gitti birde sizinle paylaşmak istedim:)