C. Ronaldo_7 nba06 da çektiğiniz güzel basketleri,smaçları herşeyi buraya opload edreke paylaşalım videoları fraps programıyla çekebilirsiniz
sswift4 http://rapidshare.de/files/15926322/ooooooha.wmv.html değişik bi basket var. aslında buradaki basketleri ilk on olarak sıralasak güzel olur ama zor olur. çünkü sürekli güzel basketler gelecek ve şu anda sitede anket yok
C. Ronaldo_7 Orjinal Mesajı Yazan: sswift4 http://rapidshare.de/files/15926322/ooooooha.wmv.html değişik bi basket var. aslında buradaki basketleri ilk on olarak sıralasak güzel olur ama zor olur. çünkü sürekli güzel basketler gelecek ve şu anda sitede anket yok sen bu video yu hangi program ile çektin
sswift4 fraps ile çektim ve çok basit. daha önce de birçok kez soruldu bu. "fraps" yazarak arat kullanımını da bulursun.