7.BuRaK merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak bu 6.0.3 yamasını indirdim açıyorum setup a tıklıyorum hata raporu veriyor acaba sebebi nedir ve ne yapmam gerekir ? Şimdiden teşekkürler
7.BuRaK nasıl yani crack te mi yapmak gerekiyor tekrar ? benim bir arkadaşm hiç crack falan yapmadı ?
7.BuRaK oyun D de kurulu ama yeterli yer yok C de o yüzden ayrıca 6.0.1 hatasız bir şekilde yüklendi :S
CRNL 6.0.3 ü indirmende sorun olabilir.. hiç açılmıyor dediğine göre ana dosyada sorun olmalı.. bence yeniden indir oyle dene ya da datalısını indirdiysen datasızını dene