eylema91 arkadaşlar, benim çok büyük bi sorunum war.we9 oynuom ama double speedi almadan çok yawaş, double speedi aldıktan sonra çok fazla hızlı oluo.bunun ortası yok mu.hızı ayarlanabilio mu.bunun yaması war mı.eğer yoksa bi arkadaşım yapabilir mi.tşk.