Hemen 1.Videoyu İndirip izledim.
Kısaca FIFA 06"nın Editlenmiş hali Diyebiliriz Oynanılabilirlik olarak.
Taraftarların Saha Konfeti Atması ve maç Esnasında O Konfetilerin Zeminde Durması Çok Hoş Olmuş.
Reklam Panoları Dikkatimi Çekti Çok Canlı Duruyorlar Ve CocaCola"nın Falan Reklamı var :)
Gol ve pozisyon Sonrası Replaylar Çok Hoş.
Kaleciler Dahada Çok Geliştirilmiş.
Maç Başlarken ve Oyuncu Değişikliğinde taraftarların Konfeti Gösterisi Tek Kelime İle Muhteşem :)
Taraftarlar Muhteşem ( Xbox olduğu İçin heralde )
Popup Mükemmel Olmuş.
Son Olarak Vİdeoyu İzleyince Aklıma FIFA 2002 World Cup Oyunu Aklıma geldi :)