Abdikoglu_Aral Selam arkadaslar ya 3 aydir we turka 06 yi kullaniyorum iyi guzel de, baya bi transferler filan oldu yani update edilmiycek mi edildiyse de ozur..
imparator_cenk bu iş'le ilgilenen yok anlaşılan biz biraz eğitimli olsaydık...kendimiz yapardık ama...