Hıncal Uluç’un 'F.Bahçe gözlüğüyle yorumluyor' suçlamalarını isim vermeden yanıtlayan Rıdvan Dilmen, sert ifadelerde bulundu...
Hıncal Uluç'un, 'Derbiyi Sarı-Lacivert gözlüklerle okuyup anlattı' yorumuna, Rıdvan Dilmen: 'İsteyenle istediği yerde maçı tekrar yorumlarız' yanıtını verdi
Fenerbahçe ile Galatasaray arasında geçtiğimiz çarşamba günü oynanan Türkiye Kupası Çeyrek Final ilk maçı sonrası, Sarı-Kırmızılı bazı taraftarlar Rıdvan Dilmen’e tepki gösterdi taraflı yorum yapıyor diye. İnternet sitelerinde, maçı Lig TV’den yorumlayan Dilmen’in, Fenerbahçe’yi kollayan yorumlarda bulunduğu iddia edilip eleştirildi. Aradan bir hafta geçince, bu eleştiri kervanına Sabah yazarı Hıncal Uluç katıldı bu kez. “Rıdvan, Rıdvan’ı bitiriyor