Bir ara her siyah giyeni içeri alıyorlardı hatırlamıyor musunuz? Yine toparlandı biraz ortalık fakat bundada bayağı gariplikler varmış. Özellikle metal dinlerler, siyah giyerler ve en ilginci kiliseyi şeytanın arkadaşı olarak gördükleri için kilise ayinlerine katılırlar. Tamamen saçmalık, bu adamlara göre dünyaca ünlü metal grupları overkill'i, megadeth'i, iron maiden'ı dinleyende satanisttir. İşin arıza yanı bunların saçmalık olduğunu biz biliyoruz fakat bilmeyen çok kişi var. Ve şunu ekliyorum Overkill dinleyenden değil Müslüm Gürses dinleyenden korkun. Tarih gösteriyor ki onların tahrip gücü daha fazla..