arkadaşlar ben pes5 demosunu indirdim oynadım kasmalar, takılmalar oluyo hemde çok.
acaba full sürümüde aynı mı olur diyorum.
ekran kartı high'ta oynayabilrimiyim çözünürlük önemli değil.
bilen arkadaşların yardım etmesini istiyorum.
(demoyu 640*480 oynadım ve high'ta)
GeForce FX 5500 256
AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+
2.01 GHz, 512 MB RAM