arkadaslar bu konuyu turkcespiker.com'a acacaktim ama daha bana bi aktivasyon mailli gelecekti gunlerdir oyle kaldi ve o yuzdende konu acamiyom oraya...
turkce spikeri indirdikten sonra aciyorum ama icindeki e.sound rar dosyasi acilmiyo hata veriyo neden acilmiyo bu ???