cittt pc de kurulu duruyor ama daha bır kere bıle oynayamadım benım sucum ne futboll sevmekmı :( maus yokmus gıbı luyor hersey kendı kendıne degısıyor :(
cittt ya oyunu açıyorum tmm sonra ben secmeden ne kadar manu varsa kendi kendine sankı ben tıklıyormusum gıbı değişiyor işte boyle zaten mausu hıç hareket ettıremıyorum en ust katmanda maus oynuyo ama aşağıya inmiyor kardeş sınır oldum ...
ziya kalkavan Dostum Sen Su Linkteki Patchi Yükle Sorunun Düzelecektir http://fifa06.ea.com/news/view.asp?id=5512&lang=en
cittt allah razı olsun kardeşim çok saol yaa varmı yapabılecegım bır iyilik elımden gelen bişey olursa mutlaka soyle
ziya kalkavan Yok Kardeş Hiç Bişey Yapmana gerek Yok Oyun Düzeldiyse Yeter OK.......(başka sorun olursa biz burdayız