.ArThuR. geçekten çok dikkat etmek lazım. bende gillette mach3 kullanıyorum.:( acaba deiştirsem mi??:p
cracks Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... geçekten çok dikkat etmek lazım. bende gillette mach3 kullanıyorum.:( acaba deiştirsem mi??:p reklammı yapyon lem :)
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: cracks Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... geçekten çok dikkat etmek lazım. bende gillette mach3 kullanıyorum.:( acaba deiştirsem mi??:p reklammı yapyon lem :) :):) BU BİR REKLAMDIR:p yok yaw resmi görünce korktum can havliyle yazdım:):p
03Gs1905 Resim zaten Gillette Mach3'ün reklamı için yapılmış..Bende Gilette Mach3 Turbo Champion kullanıyorum.Resmi görünce benim canım traş olmak istedi :D :D
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm hehehe permatik kullan seni yesinler :D:D:D zuhahafsjjsa :D :D agır ol superbamm desinler :D:D
Respinardi31 Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Resim zaten Gillette Mach3'ün reklamı için yapılmış..Bende Gilette Mach3 Turbo Champion kullanıyorum.Resmi görünce benim canım traş olmak istedi :D :D bende var kesmiyo be abi en iyisi cruzer kıy paraya al senden sonra çocukların başlıgını degiştirip kullansın