takım bence kötü degildi.mücadele gücü üst seviyedeydi.yedeklerin oyuna katkısı güzeldi.semihin appiah'ın golünde yaptıkları müthiş,aynı sekilde tuncayın attıgı golde de yaptıgı kosu muhteşem.alex'in golü gercekten harika.bu topu cıkarabilecek bir kaleci yok bu dünyada o derece yani.10 tane de atabilirdik bu macta,gerek beceriksizlik gerekse rakip kalecinin iyi oyunu bunu önledi.sonucta takım zorlu bir galatasaray mücadelesi öncesi dinlene dinlene,rahat bir galibiyet aldı,hemde farklı bir galibiyet.daha iyisi düşünülemez.tebrikler fenerbahcem...
sunuda ekleyeyim ofsayttan gol yiyoruz.ama kazandıgımız için aleyhimize olan bir hakem hatası daha görmezden gelinecektir,sezon basından beri oldugu gibi.hakem hakem diyenler bunuda yazsınlar deftere...