03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Makaay ben macıda izledim tekrarıda penaltı falan yok bana göre,dediğim gibi bunlar öznel görüşlerdir.ayrıca ofsaytlarda bana göre dogru karar.kamera tam hizadan cekemiyor nasıl direk karar verebiliyorsun acaba ofsayt diye? Senden başka tüm Türkiye o pozisyona penaltı diyor barışcım.Devran dahil.;)
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Senden başka tüm Türkiye o pozisyona penaltı diyor barışcım.Devran dahil.;) ha elle oynama pozisyonunu mu diyorsun? ben ona penaltı dedim zaten.baska bir pozisyondan bahsediyorsun zannettim... Orjinal Mesajı Yazan: Makaay hakem elle oynama pozisyonunu görmedi,bariz bir oynamaydı ve kırmızı kart+penaltı olması gerekiyordu.3.golden önce ise faul vardı hakem vermedi gol oldu.sonuc olarak erciyes haketmedi.galatasaray iyi oynamadı umarım carsamba günüde böyle oynarlar,özellikle tomas'tan aynı performansı bekliyorum :)...
Kokane GS'yi kutluyorum. Ama Erciyesin aptalligi. ILk 2 pozisyondan biri girseydi mac ne olurdu be. Evet kesin penaltiyi yedi. Agalinin pozisyonuda tartisilir ama. Hani haksiz korner verdigi. Ama orda "bence" penaltida verilirdi. Gerets'de amma balli ha. En cok calisan 2 futbolcuyu cikar sonrada 2 farkli kazan. Ama bunda Erciyesinde büyük payi var.
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Gel çarşamba gelll.. Evet, bende o maci 4 gözle bekliyorum.... 2 takimda moralli, Insallah zevkli bir mac olur ve 0-3 biter :D
Peshayat Hakan sukurun nekadar yildiz oldugunuu herkezzz birdaha gorduuuuu Dak:85 2 Asist= Hakan sukur
CIM_BOM_BOM_1989 Orjinal Mesajı Yazan: CIM_BOM_BOM_1989 ben kayseriliyim ama cimbomun yenmesini istiyom...bende gs farkli alir...tahmin 4:1 goller: 2 necati, 1 kral, 1 karan erciyesin golü cenk eh 4:1 dedim 4:2 bitti:)...neco, karan ve cenkin gol atacagini dogru tahmin etmisim;)...ama düm maci izlerken cok korktum puan kaybedecegiz diye!