erciyes kendi aptallıgına yansın.daha 5.dakikada iki tane karsı karsıya kacırdı cenk.ilerleyen dakikalardada net fırsatları harcadılar.galatasaraysa üç pozisyonda iki gol,ikiside basit savunma hatalarından.dediğim gibi kendi aptallıgına yansın erciyes.bide diyeceğim o ki;heralde gs taraftarının küfür etmeyecegiz kararı da takımın liderliği gibi bir haftalıktı...