Arkadaşlar King of Road adlı kamyonla taşımacılık yaptığımız oyunda ben arkadaşımla ağ bağlantısından oyun oynamak istiyorum fakar oynayamıyorum. Daha doğrusu nasıl oynanacağını bilmiyorum. Multiplayer'a girdikten sonra ne yapmam gerekli. Ama dediğim gibi, ağ bağlantısı üzerinden oynayacağız oyunu. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...