Cihan Haspolatli:Adam DMC ve MR mevkisinde oynamasına rağmen DR'de görevini yapıyor.Hataları olsada bigün çıkıp ben sağ bekmiyim demedi.
Orhan Ak:Bildiğim kadarıyla sağ ayaklı.Asıl mevkisi DC ama oynatıldığı bölge DL.Bilmem anlatabildim mi?
Volkan Arslan:Biraz bunda katılıyorum sana ama son dönemlerde kendini bayağı düzeltti.Taraftarın tepkisinden asla yılıp sinmedi.İyi olacak inşallah..
Sabri Sarıoğlu:Sadece ortaları biraz daha iyi olması gerekli.Ama daha 22 yaşında kendini geliştirir...