arkadaşlar mrb ben pes 5 i açıyorum press any key kısmı ilk yüklediğimde geldi ve başarıyla oyunu oynadım ancak 3 ten sonraki oyunu açışımda press any key kısmı yerine simsiyeh bir ekran karşıma çıkıyor ve öyle kalıyor ltfn yrdm edin yaf valla oyun çok gzl ama oynayamıyom :( :@