Orjinal Mesajı Yazan: beratgecesi
kartal kupayı alıyor ve şampiyon oluyormuş,birden bi ses çıkmış bir de ne olsun eagle yataktan düşmüş kendini toparlamış ve düşünmüş ve az sonra kendi kendine şöyle demiş aaa ben rüya görmüşüm ama yine de güzel rüyadı bee demiş ve tekrar yatağa taymış ve yine aynı rüyayı görmeye devam etmiş ve ediyorda ediyor ediyoooooooo.......
arkadaşım lütfen birazdaha saygılı ol! bu senin fikrin olabilir ama bunu burada düzgün bir dille söylemelisin bu forumun kuralları var. dediklerine gelince eğer TBL puan durumuna bakarsan kimin rüya gördüğünü kimin şampiyonluğa aday olduğunu anlarsın;)
S TAKIM>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>P
1 Ülker>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>43
2 Efes Pilsen >>>>>>>>>>>>>>>>42
3 Beşiktaş>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>41
4 Türk Telekom>>>>>>>>>>>>>>>>40
5 Banvit>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>38
6 Tekelspor>>>>>>>>>>>>>>>>>>>37
7 Fenerbahçe>>>>>>>>>>>>>>>>>>37
8 Galatasaray>>>>>>>>>>>>>>>>>35
9 Darüşşafaka>>>>>>>>>>>>>>>>>34
10 P. Karşıyaka>>>>>>>>>>>>>>>>33
11 Tuborg>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>32
12 Beykoz>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>30
13 Erdemirspor>>>>>>>>>>>>>>>>>29
14 Ankara Büyük Kolej>>>>>>>>>>29
15 Mersin Büyükşehir Bld.>>>>>>29
16 İ.T.Ü. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>23