cemil_17 arkadaslar ben evde 2005 oynarken kendım oyuncu yapmak ıstıyorum butun ozellıklerını yapıyorum sonra done dıyorum karsıma create players last name dıye yazıcıkıyor nedenını bılen varsa bı zahmet soylesın tesekkur aederım