ya arkadaşlar size ben bişe sormak istiorum ya bnde pes 5 var . ama oynamaktan sıkıldım ve online oynamak istiorum . ama pes 5 im original deil yani kopya . online oynuybilir miyim ? oynayabilirsem nasıl oynanıyor online ? yardım ve önerilerinizi bekliyorum