Ronaldinho.10 Pes 5'in ps 2 için menejerlik oyunu çıktı...çok gerçekçi bir oyun herkesin almasını tavsiye ederim.(Oyun şu an her yerde bulunamayabilir)Ben oynadım ve memnun kaldım Dil:İngilizce
Ronaldinho.10 Çok güzel grafikleri olan bir oyun çıkması zor...çıkarsa çok güçlü bir ekran kartı ve ram kaldırabilir
ibi Orjinal Mesajı Yazan: kleberson Pes 5'in ps 2 için menejerlik oyunu çıktı...çok gerçekçi bir oyun herkesin almasını tavsiye ederim.(Oyun şu an her yerde bulunamayabilir)Ben oynadım ve memnun kaldım Dil:İngilizce ps2 cikti diyon ok , PC icinde ciktimi cikmadimi !!!!!!!
MARCELINHO HARBİ BU MENAGERLİK 1-2 VERSİYONU DAHA CİKARDİKTAN SONRA MENAGERLİK DALİNDADA OLAYİ BİTİRECEKTİR...