Küfürle mücadelede kararlı olan Fenerbahçe yönetimi, yeni bir yöntemi uygulamaya koydu.. Bu yönteme göre, tribünler maç esnasında kameralar tarafından taranıyor ve küfür eden taraftarların fotoğrafları çekiliyor. Maçların ikinci yarılarında staddan sorumlu yönetici İlhan EKŞİOĞLU, edenleri belirlemeye çalışıyor.
Galatasaray maçında Ümit ÖZAT'a küfür eden bir taraftar da bu yöntemle bulundu. Bu taraftarın kombine kartı hemen iptal edildi, emniyete suç duyurusunda bulunuldu ve İl Güvenlik Kurulu'na bildirilerek 6 ay hak mahrumiyeti alması sağlandı. Bugüne kadar 9 taraftarın kombine kartlarının küfür nedeniyle iptal edildiği de öğrenildi.